.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , » Hazama Dikatakan Jadi Pemandu Teksi! - Gosip Artis Malaysia

Hazama Dikatakan Jadi Pemandu Teksi! - Gosip Artis Malaysia

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 25 February 2013 | 16:59


Tidak ada angin, tidak ada ribut. Tiba-tiba, juara Akademi Fantasia Musim 9, Hazama yang berjaya mara ke final AJL 25 dengan lagu duet Simetri bersama pengetuanya, Amy Search dikatakan telah bertukar kerjaya.

Daripada seorang penyanyi yang sedang mencanak naik sekarang ini, Hazama yang menjadi antara rocker muda pelapis tanah air dikatakan sudah menjadi pemandu teksi. Wah! Biar betik... Jangan-jangan pelanduk dua serupa kot. Al-maklumlah, kat dunia ada 7 wajah yang akan dilihat seiras atau punya persamaan dengan setiap individu.

Pun begitu, ada somber memberitahu bahawa memang betul Hazama jadi pemandu teksi dan penumpang yang dibawanya pula bukan calang-calang aktor iaitu Aaron Aziz yang digilai ramai wanita itu.  Tapi, ianya adalah untuk watak dalam filem Lari yang dijayakannya bersama Aaroz Aziz. So, dalam ertikata lain, jadi pemandu teksi itu hanyalah sekadar lakonan semata-mata.

hazama
Hazama


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger