.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Sharnaaz pula tutup mulut - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 15 February 2013 | 23:00

Pelakon Sharnaaz Ahmad seperti tidak mempedulikan sama ada lagu baru yang dicipta oleh penyanyi Shila Amzah ditujukan kepada dirinya atau sebaliknya.

Pelbagai soalan diajukan kepada pelakon itu tetapi dia memilih untuk tidak menjawab sebarang soalan seperti sudah muak bila ditanya tentang lagu berjudul Masih Aku Cinta itu.
"Tentang lagu baru itu saya tiada komen. Saya tidak mahu komen apa pun lagi termasuk tentang lagu itu," katanya kepada Utusan Malaysia.
Lirik lagu itu seolah-olah menggambarkan situasi Shila yang masih mengharap kepada cinta Sharnaaz meskipun mendapat tentangan oleh bapanya, ND Lala.

Sebelum itu, Shila tampil di laman YouTube menyanyikan lagu Ombak Rindu dan koleksi video itu telah mencapai jumlah tontonan hampir sejuta dalam masa dua minggu dihasilkan.

shilla amzah
Shilla Amzah 
Dalam pada itu, laman Twitter Sharnaaz juga tidak menunjukkan sebarang status terbaru mengenai lagu mahupun kemelut cintanya bersama Shila. Akaun laman Twitternya hanya penuh dengan status peminat yang memuji lakonannya dalam filem terbaharunya, Juvana.

Shila dan keluarga pula kekal dengan pendirian berdiam diri buat seketika walaupun sebelum ini ND Lala berjanji untuk mengadakan sidang akhbar dalam waktu terdekat ini untuk menjelaskan kemelut yang berlaku



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger