.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , » Psy Tak Hormat Perdana Menteri Tatkala Tiada Di Pentas? - Artis Luar Negara

Psy Tak Hormat Perdana Menteri Tatkala Tiada Di Pentas? - Artis Luar Negara

Di gosipkan oleh Unknown on Saturday 16 February 2013 | 15:15


 OGA ramai yang sudah tahu mengenai tindakan penyanyi popular Korea, Psy yang tidak hadir ke pentas untuk bersama-sama denhan Perdana Menteri Malaysia, Dato' Sri Mohd Najib Abdul Razak serta barisan ahli-ahli tertinggi Barisan Nasional ketika upacara tradisi menggaul 'yee-sang' diadakan dalam konsert meraikan Tahun Baru Cina yang berlangsung di Pulau Pinang pada Isnin lalu.

Mana taknya, video rakaman ketika Psy dipanggil naik ke pentas oleh pengaracanya telah pun tersebar di laman internet dan YouTube. OGA terkejut menonton video itu kerana tindakan Psy itu seolah-olah seperti tidak hormat kepada penganjur konsert itu apatah lagi Perdana Menteri.
penyanyi psy
PSY
Psy telah dipanggil beberapa kali oleh pengacaranya, malah semua tetamu kehormat terpaksa menunggu beberapa minit untuk upacara tersebut, tetapi berlangsung, malangnya Psy sampai kesudah tak naik ke pentas.

Yelah, awak tu da lah datang negara orang, sekurang-kurangnya hormatlah majlis yang dihadiri. Psy bukan sahaja hadir, malah diberi peluang membuat persembahan di konsert tersebut.

Memang tak patut Psy berbuat begitu, lebihl-lebih lagi bila bearda di negara orang. Kepada semua, harap-harap perkara ini akan menjadi pengajaran kepada kita supaya tidak terlalu menyanjung orang atau artis luar sedangkan mereka sendiri tidak hormat kepada Negara kita.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger