.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Zed Zaidi: Fizz Fairuz Ada Minta Nasihat Saya

Di gosipkan oleh Unknown on Thursday 21 February 2013 | 20:19


OGA rasanya semua dah sedia maklum tentang kontroversi yang membabitkan pelakon Fizz Fairuzz yang  putus tunang. OGA rasa, mungkin Fizz berasa tertekan untuk mendapatkan nasihat, dia telah meminta nasihat  dan pandangan daripada Zaid Zaidi tentang masalah yang dialaminya.

Zed Zaidi berkata tiada apa yang boleh dibantu selain memberi serba-sedikit nasihat yang perlu dalam menyelesaikan masalah peribadi yang dihadapi oleh Fizz Fairuz.


zed zaidi dan fizz fairuz
Zed zaidi dan fizz fairuz
"Sebenarnya ini hal peribadi dan sebagai Presiden Seniman, saya tidak layak untuk mencampuri urusannya. Bagaimana pun, Fizz sendiri ada meminta nasihat daripada saya untuk bertanyakan masalah yang dihadapi.
"Apa yang boleh saya boleh katakan, Fizz perlulah banyak-banyak bersabar dan bermuhasabah diri. Saya harap ianya memberi pengajaran kepadanya dan artis lain supaya lebih berhati-hati dalam menjalinkan hubungan cinta.
"Namun saya percaya apa yang berlaku mungkin ada hikmah buatnya dan mana tau ada perkara yang lebih baik pula berlaku kepadanya selepas ini," katanya kepada murai.com.my ketika dihubungi.
Zed Zaidi diminta mengulas mengenai kemelut yang berlaku terhadap Fizz yang juga ahli Seniman iaitu persatuan yang dikelolakannya.

Menurut Zed lagi, apa yang berlaku terhadap Fizz diharap menjadi pengajaran kepada artis lain supaya bijak berkomunikasi dalam apa jua situasi.

"Fizz sepatutnya perlu berhati-hati dalam bab bercinta ini. Dia sepatutnya tidak boleh terlalu exposed mengenai hubungan cintanya, cukuplah kalau orang tahu mereka bercinta. Bukan apa, jika terlalu exposed mengenai kisah peribadi ia akan mendatangkan pelbagai kesan serta akibat yang buruk kepada artis tersebut
"Secara peribadinya, bagi saya apa yang berlaku terhadap Fizz adalah masalah komunikasi dan saya harap ianya akan memberi pengajaran kepada artis lain," jelasnya lagi.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger