.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , , » Didie Alias tak kisah dilebar seksi tak sedar diri

Didie Alias tak kisah dilebar seksi tak sedar diri

Di gosipkan oleh Unknown on Saturday 2 March 2013 | 21:29

 Biarpun sudah mencecah usia 40 tahun, pelakon dan pelawak popular, Didie Alias masih lagi ligat membawa diri sebagai seorang anak seni. Lihat sajalah kelincahannya mengacarakan majlis anugerah seperti anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) mahupun kemunculannya pada majlis-majlis hiburan berprestij tanah air. Ibu kepada lima anak ini pasti menjadi tumpuan ramai dek penampilannya yang unik dan pelik-pelik sehingga dia mendapat jolokan 'Lady Gaga Malaysia'.

Bagaimanapun ada sesetengah pihak yang kurang senang dengan pemakaiannya yang kadangkala di dakwa terlalu seksi. Malah ada yang melabel beliau sebagai artis seksi tak sedar diri. Tak cukup dengan itu, ada pihak yang mengkritik penghibur berpengalaman luas ini ekoran gambar-gambar beliau bersama anak-anaknya yang memakai tudung sedangkan beliau tidak pula berimej sebegitu.

didie alias
Didie Alias
"Mana seksinya? Saya ni, kalau pakai apa pun nampak seksi. Lantak lah orang nak kata apa pun", katanya sambil tergelak.
"Betul, keempat-empat anak saya memakai tudung. Saya tak paksa anak-anak saya memakai tudung. Tapi itulah didikan yang saya berikan pada mereka. Mereka pun tak pernah larang saya nak tampil dengan imej yang bagaimana. Sebab mereka tahu itu adalah kerja mummy mereka.
"Malah mereka sering memberi idea dari segi pemakaian saya. Mereka tak pernah marah atau berasa malu bila saya tampil dengan gaya yang pelik-pelik. Mereka sokong saya. Cukup anak-anak saya bersama saya ketika senang dah susah. Saya tak perlu peduli apa kata orang lain", sambung Didie lagi.
Selama 26 tahun berkecimpung dalam industri seni, kerjaya seni bagai sudah sebati dalam diri. Pun begitu Didie menyedari dalam usia begini mungkin ada pihak yang sakit mata melihat cara dan gayanya. Lantaran beliau ada berfikir seandai sudah tiba masanya nanti, beliau akan memperlahankan rentak kariernya.

"InsyaAllah bila Tuhan kata sudah tiba masanya untuk saya, saya akan perlahankan aktiviti seni saya. Saya tak akan terus bersara tetapi saya akan jadi penerbit", ujarnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger