.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis Sharnaaz Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 5 March 2013 | 12:11

Selamat pagi semua pengunjung blog Oh Gosip Artis.. Sekarang ni macam-macam isu yang hangat diperkatakan. Terutamanya yang melibatkan peperangan yang berlaku kat sabah. OGA ucapkan takziah kepada keluarga anggota polis yang meninggal dunia dalam pergolakan di lahad datu sekarang ni.

Sekarang Oh Gosip Artis (OGA) berbalik cerita pula pasal dunia hiburan kita. Oh Gosip Artis (OGA) nak cerita sikit pasal Sharnaaz Ahmad yang dikatakan mahu memberi fokus kepada kariernya. OGA rasa mungkin percintaan Sharnaaz dan Shilla dah berakhir jadi, dia memilih melupakan masalahnya dengan fokus kepada kerja. Tak pela kalau itu dapat merawat hati Sharnaaz yang sakit. Tak gitu?

Mungkin disebabkan penat memberi kenyataan kepada media dan telah dimanipulasi ramai pihak, Sharnaaz Ahmad Basir memilih untuk fokus dengan karier dan tidak lagi mahu menjawab soalan mengenai kisah percintaan yang kecundang.

“Kalau boleh, saya tidak mahu bercakap pasal hal ini lagi. Saya tak mahu dengar nama dia (Shila) atau apa-apa pasal hubungan lalu. Saya hanya akan jawab pertanyaan mengenai soal kerja sahaja”
Sharnaaz Ahmad
Sharnaaz Ahmad
 “Saya sudah serik untuk bercakap kerana kenyataan saya sering dimanipulasikan pihak lain. Jadi, kesudahannya, saya juga yang dipersalahkan. Lebih baik saya diam dan fokus pada kerja sahaja”
Walaupun dirinya terpalit dengan kontroversi yang tidak pernah putus, Sharnaaz memberitahu rezekinya masih murah dan ramai pihak produksi yang masih percaya dengan dirinya.

Menurut Sharnaaz lagi, buat masa ini dia tidak mahu memikirkan soal wanita dan masih belum terfikir untuk mencari pengganti.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger