.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Almy Nadia Enggan Ulas Sudah Putus Cinta 2 Tahun Lalu - Gosip Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Saturday 16 February 2013 | 14:58


Kenyataan penyanyi, Fazli Zainal yang mendakwa rakannya, Fizz Fairuz sudah pun memutuskan hubungan cintanya dengan pelakon Almy Nadia sejak 2 tahun lalu, telah menimbulkan tanda tanya ramai pihak terhadap status sebenar hubungan cinta aktor dan aktres tersebut.

Ini kerana, sebelum ini, umum telah menyangka hubungan Fizz dan Almy masih baik dan mereka sedang menjalinkan hubungan cinta. Namun sangkaan itu bagaimana pun meleset selepas Fizz mengikat pertunangan dengan wanita lain baru-baru ini.

Malah, Almy Nadia dalam kenyataannya dalam artikel murai.com.my sebelum ini berkata, dia sendiri pun tidak mengerti apa sebenarnya niat Fizz berbuat begitu. Bagi mendapatkan kesahihan mengenai status sebenar hubungan cinta mereka seperti yang didakwa oleh Fizz kepada Fazli Zainal itu, portal Murai cuba mendapatkan Almy sendiri.
almy nadia
Almy Nadia
Namun, Almy ketika dihubungi, enggan mengulas mengenai dakwaan tersebut ": Saya tidak mahu komen,," tegasnya yang tidak mahu mengulas lanjut.

Foto-foto pertunangan Fizz Fairuz sudah tersebar beberapa hari lalu selepas dia dikatakan telah pun bertunang dengan Azlyn Massiela di Taman Pelindong Damai, Beserah, Kuantan Pahang pada 10 Februari 2013.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger